Kan jeg ændre leveringsadressen/telefonnummeret?
Det kan vi sagtens hjælpe med! Kontakt venligst vores kundeserviceteam direkte her, så kan vi opdatere det for dig!.
Det kan vi sagtens hjælpe med! Kontakt venligst vores kundeserviceteam direkte her, så kan vi opdatere det for dig!.
Vi trækker først pengene, når sengen er under levering. Indtil da vil beløbet være reserveret på din konto 😊.
Ja, det har vi! I så fald kan jeg anbefale AnyDay, hvor din betaling deles op, og så vælger du også selv, hvor meget du gerne vil betale til at starte med.
Ja, det kan du sagtens. Vi tilbyder betaling igennem flere afdragsordninger. Du kan både vælge mellem AnyDay, ViaBill eller SparXpress 😄.
Dine faktura sendes til samme mail, som du har modtaget ordrebekræftelsen på 😄. Du modtager begge dine fakturaer på samme tid i samme mail. Din ordre sættes i produktion, så snart at betalingen af 1. rate er registreret, da vi skal sikre betalingsin
Nej. Leveringsomkostningen er den samme for dig, uafhængigt af hvilken sal du bor på 😊. Levering med opbæring + 449,00 kr. Levering med opbæring + Montering + 849,00 kr. Levering med opbæring + Bæredygtig bortskaffelse af gammel seng til genanvendel
Vi har en leveringstid i øjeblikket på ca. 4 uger 😊. Du modtager en SMS fra DSV to dage før levering, hvor DSV foreslår en dato for levering. Hvis ikke datoen DSV foreslår passer dig, kan du besvare SMSen med en anden ønsket leveringsdato, og så kom
Hvis du ønsker det, kan vi godt trække pengene med det samme 😄. Jeg skal i så fald venligst bede dig sende os en mail til: [email protected]. Hvor du skriver dit ordrenummer og ønske om, at vi trækker det fulde beløb med det samme.
Ja, det har vi i hvert fald! 😃. Du kan ringe til os i alle hverdage fra 08:00-10:00 på dette nummer:. ☎️ +45 72 17 00 25